du och jag under täcket babbbbby!



tjingelitjongkong! nu ör jag hemma från en helt awesomeness helg i skåneland!
Det var galet, roligt och helt cp.

På fredagen när vi kom åt vi thaimat på restaurang basilika (äckligt gott)!
sedan spelade vi bara lite spel och latade oss med godis. Ooooopsie, ajjjabajjja.

På lördagen badade vi på deras bashus och bubblade och bastade lite, sjukt skönt!
var ju självklart även tvugna att testa klätterväggen samt rutshbanan. (stavas?) töntig som jag är.

På eftermiddagen åkte vi till Kristanstad (trodde det hette som det stavas först) alltså namnet Kristian
+ stad men det uttalades ju typ kriskaaangstaaa hahah jag och amanda är efterblivna.

Julia bor iaf i studentkorridor så blev fiesta med dom där och sen utgång på det. Hade svinkul
men blandade allt man kan tänka sig att dricka + lite til så slutade kanske mindre bra.
Julia fick ta på min pyjamas när vi kom hem och jag har fina minnesluckor som vanligt.

Har en film på det hela där jag även snackar om kebab hela tiden. Dör varje gång jag ser den.
Har även 76 andra filmer från kvällen som jag ska tänkte lägga uop inom de närmsta dagarna! ;)
du vill inte missa det.

Här kommer några blandade bilder från helgen:










(jag tål inte vin)


nu orkar jag inte mer, måste sova eftersom min senaste natt spenderades på ett stenhårt golv. tjingtjong.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0