fisdag.


idag är det tisdag, eller fisdag kan man ju också kalla den?
Jobbade bara fem timmar idag men kändes som femtusen..
Vet inte varför men allt gick så sjukt långsamt fast att jag hade fullt upp.

Fixade allt till calle, gosade med honom länge (han är så himla kelig!!!)
och skrittade ut en sväng i skogen. Går knappt rida på vägarna/skogen just nu
pga. all is men det gick skritta lite. Huvudsaken var att fick komma ut och se något
annat än ridhuset för en gångs skull :) sen fick han lite morötter med, hihi.

Nu ska jag ta en powernap (som vanligt när jag kommer hem) för sen ska jag
bege mig till gymmet i forserum. Ska nämligen träna med snark idag, från och med
igår började ju mitt nya hälsosamma liv! känns faktiskt bra :) men kommer sakna
godis så in i helvete. Kommer nog fuska en hel del.



aka ju till skåne fre-sön med och då lär det förtäras en hel del alkohol om jag har rätt känsla,
så kanske bättre att banta stenhårt nu innan för alkohol är ju något av det värsta om man vill
gå ner i vikt. Men det tänker jag fan inte va utan! är man alkolist så är man.

OCH SHOPPAHOLIC. Jag och snark har kommit på att vi har allvarliga problem.
Snart kommer vi få gå till en sån där grupp där alla har något problem för att bli av med det.
Jag kan inte sluta köpa klääääääääder. fuck myself.

Kommentarer
Postat av: Emmi

jag hoppas du inte är bland mina morötter och gräver............................hihihihihih :***

Bara så du vet så ska jag äta minst lika mycket godis som vanligt när vi träffas!!

2012-01-17 @ 17:26:52
URL: http://spermy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0