full faaaart


Hinner inte uppdatera så mycket som jag önskar jag hann.
Blir mest jobb och träning u för tiden eftersom jag och snark har inlett vårt nya sunda liv.

Haha i helgen kommer det dock faila lite med tanke på att det med all säkerhet kommer bli
både godis,läsk och alkohol. Men så ofta träffar jag faktiskt inte mina söta små skåningar
så jag får träna som en idiot sen nästa vecka istället :) varannan dag hade vi tänkt.

Min träningsvärk idag är ju inte att leka med, fast det var grymt mycket värre i morse
för då kom jag knappt frammåt. Haha mina ben är helt sega..Märks att man anv'änder helt
andra muskler när man rider mot när man springer eller tränar styrka. Min vänsterarm
kan allt behöva komma ikapp styrkan i min högerarm med, sjuk skillnad!

Nu ska jag dushca, städa och packla inför skåne imorgon eftersom jag ska hämta amanda
direkt efter jobbet = hinner inte packa imorgon. Får med all säkerhet jobba över med.

Men vi hörs förhoppningsvis nere i skåne, annars har jag massa kul bilder och säkerligen händelser
att dela med mig av här när jag kommer hem! Ha det megafint :) PUSS.



pappa fick för övrigt göra ett nytt hål i mitt öra igår, eller nästan i alla fall.
Det som är längst upp hade växt igen :( (gammal bild, har hål längst upp nu och inte alla där nere)
det var till och med så jag nästan fick hålla tillbaka ett skrik, och då gör det ont kan jag lova! jag är ju stålmannen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0