hihihihih


hejsan hoppsan! jag är glad (som typ alltid) vet som vanligt inte varför men känner
mig liksom överlycklig :D and that's a nice feeling! 

Igår blev det massa skräckfilmer hos snark och jonny bara för att det var fredagen den 13.
Jag höll som vanligt nära på att dö fast att jag gjorde så gott jag kunde för att inte visa det,
jag hatar skräckfilmer! usch. Jag kunde knappt sova när jag kom hem, känner mig som ett barn..

Nu sitter jag och lyssnar på lite musik, ska snart hämta snark för att sedan åka in till stan
på en liten lunch! myspys :) kanske kollar lite i affärerna också, alltid trevligt.

Ikväll blir det gladiatorerna! eller ska man säga PORR? haha det är nog mer likt.
Dom springer runt där i sina överdrivet små dräkter och spänner sig, men jag klagar inte!!!!


SEN KAN NI JU OCKSÅ NOTERA LITE ATT MIN HELG ÄR LIKA VIT SOM DENNA BAKGRUNDEN.
NO ALCOHOLIC! I'M PROUD OF MYSELF.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0