IQ BEFRIAD?


idag har jag sabbat lite hjärnceller. Jag har bland annat lyckats med följande:

- titta åt fel håll och gå rakt in  en stolpe.
- få duschdrapperiet i huvudet.
- halka på isen.

För övrigt är det inte kul att halka när man är helt själv. Bara jag som flyger upp och låtsas
som att det inte gjorde något ont  (när man i själva verket tror man har blivit invalid)?

måste alltid skratta åt mig själv lite också. Älskar att skratta i min ensamhet för då kan jag
aldrig sluta för att jag skrattar åt mitt egna skratt och sen skrattar jag för att jag skrattar helt själv
och för att jag inte har något liv. Jag är inte normal, kanske borde gråta istället. Men jag är ingen mes inte.

Har även kört en repa på A6 med Cia idag, tog en fika och kolla snabbt i affärerna. Var nog första gången
jag inte köpte något i klädväg när jag var på stan? kanske för att jag beställt kläder för över 1000 kronor..

Calle var galen idag! red ut i snön och det var supermysigt <3 min lilla prins, hade saknat honom.
Känns som jag inte hade träffat honom på fem veckor när det egentligen rörde sig om två dagar. haha nolifer.

NU SKA JAG SOVA EFTERSOM JAG INTE KUNDE DET INATT AV NÅGON ANLEDNING.
har också väldigt ont i magen och toan har varit min bästa vän idag (tack för att du finns) du ställer alltid upp <3
snark har nämligen maginsluensa och jag inbillar mig givetvis att jag också har åkt på det.

NATTINATTTTTTTI.


callis har förresten blivit biff igen! ett tag såg han förjävlig ut efterom han inte ville äta ordentligt bland annat.
INNAN:




NU:



HÄR FÅR NI EN TILL SÖT BILD INNAN JAG SOMNAR.



bara för att han fyller 49 år idag. Ja, det är min pappa även om ni verkligen inte kan se likheten ;)
GRATTTTTIS PAPPPPS. Du är bra, förutom när du alltid tror du har rätt. <3

Kommentarer
Postat av: EMMYY!!

Min träning i söndags gjorde underverk!

2012-01-25 @ 17:55:54
URL: http://spermy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0