manic monday


Hejsan hoppsan lillebror! Idag har det varit sjukt jobbiigt och stressigt på jobbet.
Tandläkarn var där och kollade tänderna på sex stycken hästar varav Camiro var helt
dum i huvudet när han skulle droga honom. Han kastade in mig rakt i väggen, inte så skönt.
Min arm är lite invalid men inte mer än resten av mig så det är hanska lugnt :D

Har däremot ont i benen bara för jag gick så jävla mycket igår.
Först jobbade jag, sen hoppade calle, sen gick långpromenad med snark och sen en till långpromenad
med en annan, så både jag och Meja fick motion så det räckte och blev över men vi har också en deal.
(inte jag och meja, utan jag och snark) att den som går ner fem kilo först blir bjuden på krogen!!
jag ska fan banta stenhårt nu. Hihihi.

Nu ska jag ta en powernap innan jag ska vidare till stallet, ta in hästar, rida och sen städa kontor. KUL.


påtal om något helt annat. HAHAHAHAHAHHAHA kolla mina solglasögon jag hade?
trillade nästan ur sängen nu. Ska man skratta eller gråta?

 


Kommentarer
Postat av: syster

Mahaha!!! Kommer ihåg dom. Det värsta är att jag med gillade dom...



2012-01-17 @ 10:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0