ON MY WAY!


JAG ÄR SNART FRISK! våååååågen.

Det fick mig att tänka på skämtet "hur skrämmer man en thailändare?" MAN GÖR VÅGEN!
okej jag är trött, seg och har sämst humor i världen men ha lite överseende med att jag luggit
stilla i snart en vecka och bara glott in i väggen, då blir man lätt uttråkad och en aning retard.

Jag vill ha sommar, jag har tänkt på sommar hela dagen.
Åka runt med bilarna, sola, bada, dricka goda drinkar på altanen, grillkvällar, utefester, björnholmen.
ALLT! JAG VILL HA SOMMAR.













en sommar utan min älskade casper. Jag saknar dig <3 :')

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jävlar vad jag längtar till sommaren, då ska vi göra allt de där och lite till :)) <3

2012-01-12 @ 20:58:30
URL: http://jennieontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0