TJENARE MANNEN, OCH KVINNAN HANS!




Jag kom precis på att jag har en blogg. Tänkte däför göra en liten snabb update om vad
som har hänt i mitt händelserika liv den senaste tiden.

Tar hela helgen lite fort.

I fredags var jag ute på krogen med cia,ewe,hampus,hjlem och zagar.
Förfestade lite hemma hos cia först och hade det trevligt, drog sedan till Sliver/Harrys.
Var cp mycket folk ute eftersom det var löning så träffade lite roligt folk som man kände igen!
Sen kom min ängel snark och hämtade mig på natten, fast först blev det en subway macka. <3

På lördagen åkte jag och snark till mitt stall (i chippos bil med bästa låten "äckligt") på förmiddsgen,
eller snarare ca 13.00 när jag hade sovit klart. Åtminstone varit sjukt jävla bakfull klart.
Hatar att mitt huvudet alltid ska sprängas i femtonmiljoner bitar dagen efter jag druckit.
Måste lära mig att inte blanda allt man kan blanda, men det är ju kul samma kväll iaf. Oftast.

På lördagskvällen kollade vi på gladiatorerna och hade det lite allmänt mysigt.

Söndagen (som förövrigt är den näst värsta dagen på hela veckan) ´spenderade jag och snark
på mitt jobb! hon hjälpte nämligen mig (the farmer) att ta hand om de små djuren. Mkt tacksamt!

Sen åkte vi till Calle och red lite, och sist men inte minst red vi räcerponnisarna på jobbet!
Hahahah jävlar vad det gick. Kan inte få bort blicken i huvudet när Lukas blir rädd för en bil
och sticker iväg med snark och jag ser allt in action bakifrån när hon studsar som en groda på
något som måste vara världens tjokaste... typ boll. hahahha jag dör. igen.

Sen åkte vi in och åt på jensens, sjukt gott! kyckling med sånna där platta potatisar och favoritsås. <3

Sist men INTE MINST spelade vi ishockey i Forserum på deras lilla skridskobana som egentligen är
skapad för småbarnen. (alltså oss) jag och snark mot chippo och Jonny och vi tjejer segrade såklart.
Några hjärnceller fattigare och en skinka mindre spelar ingen roll. Vi ägde dom i alla fall!
och det kan jag lova att jag känner av idag.... vältränad var det ja.

Här har ni för övrigt en bild på när jag lägger en pose som alla proffs gör.



nej jag har inte brutit foten. Jag hade bara fem storlekar för stora skridskor. Tur man är ball ändå.
Om jag hade varit rik hade jag på riktigt börjat spela ishockey, Det är ju svinkul! förutom att jag
kan bli agressiv, tro det eller ej när det inte går som jag vill. (det vill säga inte speciellt ofta)

För även om jag åker i en jävla fart ibland och det råkar komma en liten isklump som jag
flyger över och sen landar rakt på röven så är det mening. allt är meningen som jag gör :)



man måste ju bara älska den här bilden på mig och snark. Not drunk at all.

För övrigt! kunde inte koncentreara mig på att kolla på Wallander igår för jag kollade istället
bara på allas rynkor i pannan, det var så kul att jag nästan kissade ner mig, så fick blunda istället.

HEJDÅ MINA TROGNA LÄSARE. PUSS PÅ ER.

varför kan jag aldrig lära mig att samfatta saker när jag skriver? jag suger.
Kom på att det förresten inte är bättre när jag pratar heller. I have a lot of problems.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0