orkar inte mer, vill inte vara kvar.


Nu är jag sjukt trött på det här. Jag blir så jävla rastlös av att bara ligga stilla,
skulle mest av allt sprungit en runda nu och sen typ hoppat grodhopp runt hela huset.
Jag vet att jag inte är normal, jag får sånna ryck ibland.

Men nu går ju inte det, så då får jag ligga här och lida istället. Mycket synd om mig.
Hatar förresten min visdomstand som håller på att växa upp för det känns som hela käften
ska sprängas och så går det ner i halsen så hela höger sidan är uppsvullen. Får nog snart
ringa till tandläkarn, men undviker helst att åka dit. Älskar inte dom direkt! ;)

Nu ska jag inte klaga mer! jag har anmält mig till första tävlingen this year! sjukt taggad.



snart åker vi ner till skåne igen med!! inte denna helgen men nästa, alltså den 20:onde bär det av!
saknar mina bästa vänner något otroligt. På bilden, jag och elli. <3 En av mina fina vänner där nere.



Kommentarer
Postat av: bellis

åååh, ska bli så kul att ni kommer! längtaaar. du är bäst, ni är bäst! <3

2012-01-12 @ 14:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0