tatueringsdax!


nu ska jag snart in till staden för att boka tatueringstid med ewe!
jag är så sjukt taggad, vill bara ha den där NU! tänker inte säfa vad jag ska göra
för det får ni se när den är klar. Vet bara att det kommer göra SJUKT ont och att jag
ka ha den på ett av de värsta ställena, men det är det värt. hoppas jag.

Har haft sämst uppdatering det senaste and the reason is: i don't have time!!!

ska gymma ikväll med snark med, i stort behov av det, har redan gått upp mina två kilo igen,
SÅ NU BLIR DET HÅRDTRÄNING. (och mer godisätande).

du får en bild på mig och min korv cecilia för jag orkar inte leta upp något annat, sen är vi rätt snygga också!
på tal om godis liksom, så får ni lite ögongodis! inte dåligt :D tjingtjonglångkalsong sålänge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0