the feelings you can't describe.



Jag vet inte hur jag ska förklara det på ett normalt sätt, men jag älskar verkligen min häst.
Haha skratta om du vill, jag låter som en nörd men han är verkligen det finaste jag har.

Att se honom bli glad när jag kommer emot honom i hagen, eller att höra honom gnägga
lite lågt när man kommer in i stallet, eller se honom leta efter godis i mina fickor med spetsade
öron, bara det gör att jag smälter. Hästar är verkligen underbara djur och även om jag säger
att jag ska sluta med dom ibland så kommer jag nog inte klara mig utan dom, i alla fall inte utan
min Calle. Han är väldigt speciell för mig, och det är nog inte bara för att han är min första alldeles
egna häst för du skulle själv förstå om du hade en häst som honom.

Han är alltid  lika glad och positiv när man rider honom, tror aldrig han ens har haft öronen bakåt.
Han är alltid lika glad när man står och ryktar honom, eller bara klappar lite på honom och han ska
alltid klia tillbaka om man börjar klia på honom. Vi brukar ge varandra massage, romantiskt va?

Jag hade inte planerat att rida idag för tyckte han behövde en vilodag med han såg så ledsen ut
när jag kom till stallet och han verkade verkligen vilja bli riden så jag slängde på sadeln och red
lite i mina jeans och min vardagsjacka! det går att tvätta.. Han var fin som vanligt. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0