wooopp och snoooppp

igårkväll var det verkligen helt sjukt bra, lyckad kväll med mina finaste tjejer. <3
först tjejmiddag och sen utgång. Endel saknades men vi hade riktigt kul i alla fall (som alltid).

Idag mår jag verkligen skit. Skulle kunna jämnföra mig med en gammal åsna.
Har jobbat, och ska nu åka och rida calle. våååååågen på den! jadå

Men det är värt att må hur dåligt som helst, för mina vänner är så sjukt fantastiska,
och ni ska veta att varje sekund jag är med er känner jag att jag är så jävla lycklig.
Det kan låta töntigt, men ni betyder verkligen allt för mig och det är inte bara något jag säger,
jag skulle inte öerleva utan er. Ni vet vilka ni är! och vet ni inte det så är ni inte en av dom ;)

Nej nu ska jag och Meja till stallet. Ikväll ska jag va taxixhaufför åt mamma,pappa,lars och annica.
Dom ska på någon teater. Efter jag kört in dom till jönköping ska till snark och jonny för lite filmkväll
med bra folk och det är sista kvällen som vi träffar våran jennie på¨ett bra tag :(<3 we will miss you!



Becca,Jennie,Amanda och jag på sliver. Snark saknas.




Kommentarer
Postat av: dumjäännie

Love you sooo much my friend <3 så jävla roligt va det!!

Saknar er redan :O inte kul :(( puss

2012-01-09 @ 21:16:11
URL: http://jennieontour.blogg.se/
Postat av: dumjäännie

Love you sooo much my friend <3 så jävla roligt va det!!

Saknar er redan :O inte kul :(( puss

2012-01-09 @ 21:16:35
URL: http://jennieontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0