all I want is a brand new start

 
tjinggggg! Jag är sjukt trött och orkar egentligen inte skirva,
helgen har mest bestått av jobb (suger apa) men har även hunnit med
lite movienights hos Moa (vi somnade absolut inte till alla filmerna).
Igår bowlade jag,Moa och Jennie. Sen blev det en sväng till piren
där vi satt och tog en cider med vättern som utsikt, mysigt!
 
Nu ska jag snart köra bil, och jag kommer väl antagligen spmna..
Imorgon ska jag,mamma och Amanda till Ullared. Alltid lika kul!
fast har knappt inga pengar så ska försöka hålla i dom sista slantarna..
Ehhhhm, jag är så sjukt bra på det. Verkligen.
 
 
min hund är söt. Hon har blivit en stallhund, hihi följer nästan alltid med mig
och Calle till ridbanan.
 
På tal om Calle så fick han en välförtjänt vilodag idag.
Jag kunde inte rida för är för förkyld och syrran hade för mycket plugg,
så då fick han gå runt i hagen i sitt nya insektstäcke och se ut som en korv
istället. Så ful är han <3
 
Imorgon och på tisdag ska jag rida dressyr på honom, och på onsdag är det hopptävliiiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0