det man inte minns har inte hänt

Holaaaallala!
Min blogg har haft lite mongolism eller annan sjukdom, men nu är den som den ska igen!

I lördags firade vi CiaPia, det var grymt och det var äckligt mycket folk
ute. Jag lyckas alltid få världens svettattacker på dansgolvet och
jag klarar inte av sånt så måste gå ut ca en gång i minuten för
att kyla av mig. Det var lite jobbigt, annars var det fett grymt!
och det man inte minns har inte hänt, det är så det är.

Dock minns jag varför jag har ett fett stort blåmärke på armen..
Jag sprang in i en vägg (smart tjej) och det roligaste var att
jag trodde det var en staty. Fick svaret "men hallåå? det finns inga sånna där.."
aja, man kan inte alltid ha rätt!

Nu ska jag kolla klart på wallander, jag har varit helt hyperaktiv idag.
Först jobbat med mina härliga brukare som alltid förgyller dagen,
och sen sprungit 3 km, gått med Meja och kört ett lugnt pass på gymmet!

 
tänkte satsa på denna frisyren i framtiden, tyckte den klädde mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0