feeling drunk

 
Hihijhahbajakdöpskglierg jag är yr. Säkert inte nykter än?
 
Detta har varit en galen vecka. Vet inte riktigt vart jag ska börja men
jag tar det i korta drag, orkar knappt skriva skulle vilja sova i ett år.
 
Vi bodde i alla fall en bit utanför the magaluf (som ligger på ön mallorca,
som tillhör Spanien för er retards som inte fattat det än) hihi.
Palma nova hette den "delen" där vi hade vårt hotell.
 
Det var jättefint hotell, bra mat och blalblablalbla hade även några
britter som var kära i oss och ringde vårt hotellrum, samt ställde
blommor utanför dörren. Så romantiskt.
 
På kvällarna förfestade vi nere vid baren till hotellet där en sjukt cool
(extremt jobbig) gubbe sjöng varje kväll (förutom en för då var det kareoke
och då ägde vi hela jävla stället men våra sångröster).
Senare på natten (man går ut sent i magaluf) så stack vi in till just
MAGALUF, the place where you should be. Det var helt craaaazy,
helt ärligt så går det inte beskrivas med ord.
 
Gatorna var FULLPROPPADE med folk, det var typ bara två gator
där alla barer osv. fanns så man kunde gå på en helt vanlig gata, och
sedan när man kom fram till festgatan så sa det bara pang och det var
folk överallt, som en fet myrstack ungefär.
 
Vi spenderade iaf mest tid på grabbarna grus, det fetaste stället och då
slapp man förövrigt alla britter som pratar så fult att jag bara vill spy.
 
Orkarinte skriva mer just nu, i nästa inlägg ska jag berätta om massa roliga
händelser. hihi, håll ut!!!
 
 
detta blev det tråkigaste inlägget i världshistorian....................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0