hard work work

 
Då var jobbet igång igen! skönt, fast samtidigt surt att inte ha någon mer semester.
Har ju ledigt vissa dagar i alla fall, så ska inte klaga. Kommer bli kanon!
 
Calle var i alla fall sjukt duktig igår när jag hoppade! Mamma var med i ridhuset
och byggde fram lite (endast två hinder för hon orkade inte mer, och ville inte
använda henne som en slav) men han hoppade dom två jättefint. Tog lite olika
vägar och testade även några omhoppningssvängar. Ett pet och 0 stopp på alla
sprången! Hoppade ca. 115 som högst. Hade bara två räcken eftersom det är
dom som både jag och Calle behöver öva på. Nästan alltid dom han river på
täving, och jag har mycket lättare för att komma rätt på en oxer.
 
Längtar tills tävlingen som är den 25 i Ljungby. Kommer bli fett!
Här är en liten film från förra veckan för er som är intresserade:
http://www.facebook.com/photo.php?v=4139294368320
Jag skuttar lite, vet att det inte gick superbra.. Synd jag inte fick film igår! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0