hej jag har den bästa och knäppaste hästen

 
Min häst var bäst i en metern idag! kom 6;a och är jättenöjd med ritten,
förutom den fetaste tabben på sista hindret. Tryckte ifrån honom tidigt
och då tog han ett språng till.. Men khfwoiehfiehgf vad fin han var! och knäpp.
 
Han lackade ihop i 110en, men vi fick vänta i fyra timmar mellan klasserna
i 30 graders värme (i skuggan!!) så jag förstod att han blev sur.
 
Här är filmen från en metern!
 
 
 
hahahaha lamaste ärovarvet i världshistorian..
Hade liiiite för mycket saker att hålla i, men en volt fick jag till i alla fall!
 
 

Kommentarer
Postat av: EMMY DIN ÄLSKADE

awww så tjusigt!
tur att jag inte följde med då, hade aldrig hunnit till klockan fem!!! :ooo

Svar: hahah nej för det började vid ett! var hemma halv elva :O helt sjukt
johannajg.blogg.se

2012-07-26 @ 03:21:34
URL: http://spermy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0