livet är för kort för att göra ingenting

 
ååååhhhhååååå jag kissar nästan på mig.
Både av förväntan,spänning,kaoset i min hjärna, att jag ska ha överlass i resväskan,
att vi ska komma till irak istället för Spanien eller helt enkelt missa flyget.
 
Men vad fan, det blir som det blir och det kommer bli så jävla bra. Vi skulle nog lätt
kunna rocka Irak också om det nu vore så. tjohej vi åker natten till onsdag, kl. 04.30.
 
Min mage lever sitt egna liv och jag har sedan två veckor tillbaka haft kramper till och från,
vet inte om det har med min resa (som kanske kommer bli min död) att göra eller om den
helt enkelt är cp som resten av mig. Men varför va nervös för en eventuell död när det
vi kommer göra är att LEVA LIVET, och då är man nog inte speciellt död tror jag inte.
 
Nu ska jag bajsa och dricka activa, tjingpåtjongen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0