ojojojjoooowie

 
Vill börja med att tacka jossiepossie för att hon, helt spontant från ingenstans
fixade denna nya fina design till mig. Du är bäst, pusselipuss på dig. ♥
 
Sen tänkte jag slå mig själv några gånger (stenhårt) för att jag inte hinner
uppdatera så mycket som jag vill göra. Fast ni suger ju banan på att
kommentera i alla fall so what the fuck.
 
Nu väntar jag på min syster så ska vi åka med Calle-Kuling och lira
lite hoppning i ridhuset! om det inte är översvämmat med folk vill säga,
fast riddersberg är ju ett av nordens största ridhus så det ska nog gå bra,
coolt va?
 
nästan lika coolt som att Calle fick en spark av en av hästarna
i hagen i förrgår. Skrittade honom två gånger i förrgår + tvättade
såret tre gånger, och igår skrittade jag i skogen i 35 min och sen
galopperade jag samt joggade honom på ridban och han visade inget
tecken på att vara öm eller stel, så idag kör jag på som vanligt!
Det har dessutom läkt extremt bra, som alla hans andra sår också gjort!
tror han har äckligt bra läkekött min lille bulle? det har han nog fått av mig,
som lyckas skada mig så fort jag går utanför dörren.
 
 
såhär ser min häst ut när han har en busdag. Man liksom ser det i hans ögon, så söt.
Han bestämmer sig ibland för att va extra busig ibland.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jossan

Såååå lite så! Vart aningens trött på den andra ;)

Erkänn, det suger att blogga när ens "kära läsare" aldrig ger respons. Menar fuck off then! :P

2012-07-08 @ 13:58:06
URL: http://www.dressyrnissen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0