unfair

Just nu känns det som hela världen är jävligt orättvis, och allt ska liksom skita
mig rakt i ansiktet. Kul.
 
Hoppas på att resten av veckan blir bättre. Idag gillade inte ens min häst mig,
han kastade mig rakt in i en oxer två gånger på träningen. Gjorde smått ont.
 
suger att ha en häst som hoppar sjukt bra med typ bäst teknik NÄR HAN KÄNNER FÖR DET.
Iband (för det mesta) passar det bara honom en liten stund, sen ska han efterlikna en bajskorv.
 
Nu ska jag sova, och drömma om rosa moln fulla med godis.
Riktigt så är inte verkligheten just nu, tyvärr.
 
 
det är då fan att jag ska tycka om dig så mycket, kan du inte bara börja hata mig så kanske man
hade kunnat överväga att byta till en mindre komplicerad häst. Snälla sluta vara mitt liv, tack.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0