veckan i bilder

 
Måste bara säga några ord för jag känner att vissa bilder är i behov av en beskrivning.
 
1. Jag var förvånande nog nykter på alla bilder, med tanke på att jag har jobbat (annars hade jag supit)
2. Jag är extremt fullt medveten om att jag ser ut som en bulle på varenda bild, eftersom min kära
vän Lisa är enormt spinkig. Men jag lägger inte ut bilder för att visa upp mig, utan för att visa hur grymma
vi är. Visst måste man bjuda lite på sig själv ibland? något av det viktigaste i livet tycker jag.
3. Fråga inte vad jag gjort på armen.
4. Jag försökte lekte apa och hänga i taket, överträffade faktiskt mina förmågor. Kanske borde satsa
på klättring? skulle garanterat bli bäst i världen.
 
Nu ska jag sluta tjata. hejdå.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jossan

Detta var en fuckin' awesooome vecka!

2012-07-06 @ 01:50:37
URL: http://www.dressyrnissen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0