<3

Har inget bättre för mig så tänkte slänga in lite videos, tror ni redan sett
dom flesta men kan vara roligt i alla fall! Detta var en 110 i Gislaved,
alla fel var mina fel och Calle hoppade fint.



Här är en annan gång, också i Gislaved. En meter. Otur med första hindret,
men det var jag som hade för lite fart så han var inte riktigt vaken.
Calle räddar situationen på näst sista hindret! (nummer åtta)



Här är en tävling i Nässjö, också en meter. Calle var sjukt jobbig - STARK och pigg.
Rev två hinder, men annars gick det helt okej och jag red i alla fall hyffsat och rivningarna
berodde med all sannorlikhet på det extremt dåliga underlaget. Gräs med gegga framför
hindrena, vilket gjorde det extremt svårt för honom att kunna trycka ifrån och få upp språnget,
funderade till och med på att stryka mig från denna klass så var  nöjd med honom ändå!




Hahahahah här är en liten film på min gamla köttbulle Geist.
Ibland saknar man honom trots att han hade noll talang. <3






Jag skaaa fixa nya filmer på calle så snart jag kan! Amanda har några som hon ska skicka med :)

Kommentarer
Postat av: Siri

Jag tycker i alla fall att det är skitfett att se filmer på er.

2012-06-12 @ 17:34:27
URL: http://lamints.blogg.se/
Postat av: slemmy

HAHHAHAH GEIST DEN STJÄRNAN!!!

2012-06-12 @ 23:41:35
URL: http://spermy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0