Calle nalle på tävling!


tävlade med min skrutt idag, och han var så jävla duktig!
Jag gjorde några tabbar som vanligt (att man aldrig kan lära sig rida ordentligt?)

I 90cm var han lite flack och seg, inte riktigt med på mina hjälper och jag
red som en kossa! resulterade i ett pet, men han räddade mig både här
och där så ska vara nöjd med det i alla fall.

I en metern var allt hundra gånger bättre! han var med mig, sög tag i hinderna,
lyssnade på minsta lilla hjälp och var vändbar.
Kom till omhoppning men pga. den feta kossan på ryggen (återigen) så
stannade han på ett (jag red den snävaste svängen man kan tänka sig,
och stackars Calle snubblade till i svängen precis innan) så han hade inget
annat val än att stanna. Klok häst jag har. Annars var han super <3
Laddar upp fler bilder imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0