dreggel..


Glömde berätta att jag och Ankie Spankie var på bio i söndags!
Snow white and the huntsman, bra film faktiskt :D fick dock ont i röven
som vanligt när jag sitter ner för länge - riktigt jobbigt.

Men tänkte inte alltför mycket på det eftersom en sjukt snygg skådis var
med som en av huvudrollerna. Ingen mindre än Chris Hemsworth. Dregggel.



Vad gör jag idag när jag är sjuk? (mega förkyld men ingen feber) känns nästan töntigt att
säga att man är sjuk, men lite sådär halvsjuk då.. JO, jag googlar bilder på snygga skådisar,
äter glass, kollar på film och bara njuter av livet. Älskar att bara vara lite småsjuk, för då kan
man sitta och lata sig utan att ha dåligt samvete men ändå inte må pissdåligt!


Kommentarer
Postat av: pingis AB copyrated

HAN ÄR SÅ SNYYYGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2012-07-06 @ 09:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0