get your dirty hands of my baby!


tjingeliplingplong!

Jag har fortfarande inte sovit ikapp helgens brist på sömn, trots att jag somnade
strax efter tio igår och sov tills halv ett idag, men jag ska nog lyckas sova ikapp
det snart! när man är ledig ska man sova. Sova är det bästa som finns, utan tvekan.
(okejdå, lite tvekan med tanke på att helgen var fett bäst och då sov jag inte så mycket.)

Idag har jag bara ridit min lilla häst som börjar likna en liten köttbulle,
han är alltid lika positivt till allting. Idag gick vi mest i lera med tanke på att mitt val
av runda i skogen var en aning lerig (sjukt jävla cp lerig) och Calle blev brun istället för svart.

Men seriöst, hade jag bett min häst snurra runt på en liten volt i en timme hade han typ
gjort det, han ställer liksom upp på allt, så lera var helt fantastiskt enligt honom.
Kul att man ser positivt på livet, det gillar jag!

Nu ska jag sluta babbla skit, eller skriva skit rättare sagt och skaffa mig ett liv istället...
Fast nu ljög jag, för jag ska till mitt städjobb och det är så långt ifrån livet man kan komma.

hejdå loosers




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0