hulabadula!


ttjingtjonglångkalsong, vad fin min häst var idag!
Han är ju fortfarande en lat liten köttbulle pga. att han går på bete,
men idag var han inte helt efterbliven och i sin egna värld i alla fall,
utan han lyssnade till och med på mig. (say what!?)
Cia hade lite hoppträning för mig, hihi.

Nu kom jag precis hem från snarken, vi har planerat lite (massssssa)
inför midsommarafton (skrev nyår först, tur man är vaken).

Vi kommer ha dom fetaste snapsvisorna och grymmaste femkampen i världen.
Okejdå, i Sverige kanske.. Eller i forserum (där det bor ca fem människor)
men ändå, den kommer rocka. So, be there or miss a damn good evening!




nästa tävling är förresten på det här stället (pekar uppåt) i Nässjö, på gräsbana!
och jag är lika taggad som ett litet barn på julafton! kommer bli awesome.
fredagen den 29 är datumet, be there!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0