mina händer skakar!!!


Ååhåååh jag får panik, mina händer har på den senaste tiden haft adhd eller någonting..
I perioder så skakar dom sjukt mycket, jag kan liksom knappt hålla dom stilla..

Ibland är dom helt "normala" och jag kan hålla dom helt stilla, men oftast är jag
vädligt skakig i mina händer, ibland kan jag kanppt ens hålla i ett glas!

Mitt största problem är att måla naglarna, jag kan knappt aldrig göra det pga mina
jävla händer som skakar så mycket! vad beror det på? är jag döende?

Jag tror det är lite värre när jag inte ätit eller druckit på länge, men på den senaste
tiden har det varit annars också. Haha börjar väl bli gammal, eller så hämnas dom
efter alla gånger jag knäckt mina fingarar (gör det så fort jag får tråkigt).
Kanske går några nerver upp till hjärnan? mycket möjligt för den är ju inte heller normal ;)

nu ska jag sova, ville bara dela med mig av mina problem! Godnatt.



min hund är för övrigt sötast i världen, och hon är mycket piggare nu. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0