nationaldag in my ass


tjingpåtjiong!

Idag är det tydligen Sveriges nationaldag, Sverige är bäst och allting, men vad fan är grejen?
har inte riktigt förstått det. Idag när vi gymmade hade vi världens publik för det firades utanför
kyrkan (som ligger precis utanför gymmets fönster). Jag förstår inte ens hur man orkar vara
kristen och gå till kyrkan hela tiden, har dom inget bättre för sig?

Det hade vi i alla fall! (jag,snark och Moa) för vi dunkade våran egna musik inne på gymmet,
så högt att högtalarna nästan sprängdes. Vi var dessutom grymma på att träna så därför var vi
även lika grymma på att köpa godis efteråt. Varför riskera att bli smal? ;)

Min katt har för övrigt fått en stroke, eller möjligen alzheimers. Han är helt totalt efterbliven och
vägrar röra sig. Hittade några fågelfjädrar under hans fluff till päls så han har väl varit i slagsmål.
Skulle väldigt gärna velat se honom när han fightas, kan inte tänka mig att han är särskilt
aktiv i sina rörelser (han är extremt fet).



åh vad han är ful <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0