results


Glömde nämna hur det gick på tävlingen idag.

Hoppade först 90cm en gång, sammanfattning:

- Jag red som en jävla tjock apa
- Calle var inte riktigt med på hjälperna (lite seg och stark i munnen)
- Kom helt sjukt fel på två hinder = calle stannar
- Jag började nästan lipa av ilska över sista hindret pga att jag red som en turk

Gjorde en omstart direkt, sammanfattning:
 
- Calle var med på noterna och var inte alls lika spänd!
- Jag red sjutusen gånger bättre
- Kom perfekt på varenda hinder
- Hade NOLL fel

Så enligt mina uträkningar berodde felen i den katastofala första rundan på MIG,
jag är sjukt irriterad och en äckligt dålig förlorare, men Calle skötte sig prima ballerina
och var duktig som vanligt. <3

Men nästa gång ska jag dock stalla in honom ca. två nätter before the competition så att han
hinner piggna till lite, Märktes att han var trött den lilla bollen.



Gammal bild, fast från samma ställe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0