rubrik


tre saker som får mig att hata mig själv just nu:

1. Jag läser kissies blogg
2. Jag åt chips istället för mat
3. Jag dör av tanken på att jag snart ska till gymma

Kan jag inte bara sluta läsa folks bloggar? kissie räknas ju fan knappt till folk ens, så himla
störande och efterbliven. pdfodjggifkgnfkjlmflökgsgjnd varför går jag in där och kollar? bra fråga.

Chips är gott, men inte nyttigt.. Men det är gott, så det är ju ett mindre problem.

Tanken på att jag dör av tanken på att gymma är något sämre eftersom jag dom senaste dagarna
bara ätit skräpmat och inte rört på mitt numera dallrande fett.

But I don't really care, cause I'm so freaking awesome. typ.



äckligare bild får man fan leta efter, fast det är ingen idé du gör det för du kommer inte hitta någon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0