tittttut


Haha, börjar med att dö lite åt föregående inlägg som jag knappt kommer ihåg att jag skrev.
När jag nu har dött färdigt tänkte jag istället berätta om den mest grymma kvällen ever.

Den kan dock inte beskrivas med ord, så det får räcka med att jag skriver att det
var så sjukt roligt och galet att du inte ens kan föreställa dig hur roligt och galet det var!
Jag och mina hoomies är bäst. Blev självklart älskade både av vakterna och av banden!

Vi fick stanna kvar efter alla andra bara för att vakterna tyckte vi var så roliga.
Lyckades övertyga en vakt om att jag jobbade där, så fick hjälpa till att bära massa bord..
Eller jag trodde att jag hade lyckats lura honom ända tills det kom en riktig vakt och krävde
sin reflexväst tillbaka av Moa. Aja, värt ett försök i alla fall.

Top cats (det bästa banden in the world) pratade i alla fall en massa med oss,
och när dom frågade vad efterfesten var någonstans svarade jag "i min bil".
Det var ju sanningen, för det var där vi spenderade natten. Såhär söta var vi!




vad fan har hänt med mina bilder, går inte få dom stora. Eller så är jag fortfarande full.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0