tjingtjong


Förutom att min lilla kissekatt ligger kvar inne på djursjukhuset och blir bortskämd,
och om man bortser från min feta förkylning jag lyckats få så är livet ganska bra ändå.

Ikväll är tanken att jag skulle träna dressyr för Anne 19-20 men får se lite hur jag mår
i eftermiddag, men tror jag ska klara av att uthärda ett ridpass. Mitt huvud gör dock
sjukt ont och jag har bara lust för att slå det i bordet eller något.

Det mest hemska just nu är att min älskade trogna ridhjälm har gått sönder.
Den har varit med mig länge och vi har upplevt mycket både tragiska och underbara
händelser tillsammans. Får snart säga hejdå till den och välkomna min lamicell.



gulligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0