jag vill dansa tango med en rosa apa.


Vad är du rädd för?
- SPINDLAR, getingar och för att aldrig hitta den rätta mannen i mitt liv.

 Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
att jag är bäst på att bevara hemligheter och alltid är mig själv.

Det roligaste jobbet du haft/har?
- hästskötare. Kan vara en pain in the ass ibland, men oftast älskar jag det! 

 När grät du senast?
-
för ca. en vecka sedan när jag sa att jag aldrig mer skulle ha en kille,
sen kom jag på att jag är grym i vilket fall, struntade i att bli lebb och gick vidare!

 När skrattade du senast?
- en sekund sedan, åt min kära mor.

 
Vem åkte du bil med sist?

- Själv med alla mina tusen saker i bilen som jag inte orkar plocka ut fast att jag verkligen borde.

Vem åt du mat med sist?

- själv. Äter nu (tjock)

 Vem sov du hos sist?

- på vårt hotellrum i fjällen.

 Vem sov hos dig sist?

- ehhh ingen aning faktiskt.

 Vad var du rädd för när du var liten?

- det mesta, jag var en tönt.

 Vad ville du, som liten bli när du blev stor?

- Delfinskötare eller polis. Det sistnämda lockar mig fortfarande men jag är för lat för att plugga!

 Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient?

Ingen aning, tyvärr alldeles för många gånger..

 Har du någonsin sportat?

- Dagligen, man vill ju inte bli tjockare än vad man är!

 Någon du ser upp till?

- De flesta, eftersom jag inte är jättelång.

 Vad finns alltid i din handväska?

- för mycket onödiga saker.



smakprov från sälen. Jag vill tillbaka.


Kommentarer
Postat av: Ida

Hej! Jo, jag undrar vad du tkr om vaccinet mot HPV (HPV är ett virus som kan orsaka livmoderhalscancer, ifall du inte visste det). Jag ska mest troligt ta det så det vore ju roligt att veta vad andra tycker :)

Svara i det här inläget: http://idahtt.blogg.se/2012/march/vad-tkr-du.html

Tack på förhand!

2012-03-13 @ 18:24:00
URL: http://idahtt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0