min häst är bäst


hej igen. Tänkte bara meddela att min lilla häst hoppade sjukt bra på träningen igår!
Han är som en smidig liten gummiboll som inte ens behöver ta i för att komma över.
Han var självklart väldigt pigg (hur han nu kan vara det så mycket han ridits) och
bockade lite (mest i början) men han skötte sina uppgifter bra, rev eller stannade
inte en enda gång. Det var bra övningsar för honom med!

Tre kryss-studs, två galoppsprång räcke, tre galoppsprång oxer,
Det går bra nu kompis!

Pallar dock inte tävla i helgen. Är tävling i Bratteborg men behöver at least en sovmorgon
i veckan, ska ut på fredag och jobbar på söndag. Dessutom har jag feber så jag skiter
i den tävlingen, nästa är i början av april så behöver ju inte vänta länge direkt.

tjingtjong.



ni får en bild på Camiro, värdens mest jobbiga, envisna med söta häst på jobbet.
 (är i sort behov av nya bilder på Calle Balle Kuling).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0