så kan det springa


Hei mina ägghuvuden.

Eftersom jag är så otroligt smart hade jag kollat fel på tävlingsdagen, och det var på söndagen
och inte lördagen. Jag tänker tävla på söndag trots att min helg blir lite för full med saker,
jag har ångrat mig. Nu när Calle Balle Kuling går såhär grymt bra vill jag inte bara bajsa på denna
tävlingen och riskera att han inte hoppar lika bra på nästa, so let's go!

Fick byta min jobbdag också så min helg kommer se ut på följande vis:

Fredag: (ja, fredagen räknas till helgen och är dessutom den fetaste dagen i veckan)
Jobba, sen på kvällen kommer Pingis,Cia och Ewe och hänger lite med mig. Badtunnechill och tacos!

Lördag: (näst bästa dagen på hela veckan)
Jobba halv åtta - ca. tre. Planera resa (fetttttttttttttt) på kvällen och äta tacos once again.

Söndag: (äckligaste dagen på hela fucking veckan)
TÄVLING! en meter, och 110cm. Lika taggad som en apa som rökt hasch.
Även eventuellt bakis för har eventuella planer på att dricka lite annat än bara cola på lördag,

VAR ÄVEN NÄRA PÅ ATT FÅ SE UT SÅHÄR IGEN IDAG, blev nästan sparkad av camiro bajs.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0