sad girl


är just nu ledsen för att:

jag precis kom på att jag missade våffeldagen,
jag körde ihjäl massa grodor påvägen hem från snark.
jag ligger ensam i min säng och inte kan somna.
jag har en sjukt irriterande huvudvärk.
jag tycker att det är enormt tråkigt att hela tiden vara sjuk.

Annars är jag jävligt glad för lördagen kommer bli fet, jag fick tillbaka massor av pengar från skatten,
och jag är superman. Vad mer kan man begära? livet är ganska fint ändå. Dessutom har jag dom
bästa jävla kompisar man kan ha. Så sjukt glad över att jag har er, ni är bättre än bäst.
pussss till er från mig!



sjukt sugen på sommar sommar sommar. nu.


Kommentarer
Postat av: ew

jag ser verkligen ut som ett läskigt monster på den här bilden :D

2012-03-29 @ 01:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0