sälen 2012


Fy fan vilken underbar helg! (torsdag-söndag) Har nog aldrig haft det fetare.

För er som inte fattat det så har jag och min väninna varit i sälen, hundfjället/tandådalen
i fyra dagar. Skidåkning, sol, restaurangmat, afterski, utgång och lite för lite sömn.

har självklart kraschat (dock utan att bryta något), festat med 20 hockeykillar som var störtsköna
och dessutom tydligen är kändisar. Coolt.

Nu ska jag mysa ner mig i min fett sköna mjukiströja jag köpte och kolla på lite tv,
sen blir det sängen för sömn är inte direkt någonting vi har fått för mycket av.
Har i alla fall dansat och skrikit bort en jävla massa kalorier.

Men det säger jag hejdå och fy fan vad jag har mått bra den här helgen. Livet leker.



bilder kommer, sålänge får ni en på min prins som jag saknar. Amanda har agerat hästskötare och "ridare",
och han hade varit hur duktig och fin som helst. Puss på min gris.

Kommentarer
Postat av: Flickan med sprucket bajshål!

hallååå, eftersom dom är kändisar, betyder det nästan att vi oxå är kändisar!!!! Så jäkla roligt :D

2012-03-12 @ 03:40:51
URL: http://spermy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0