tävlingsupdate


Var ute och festade tills klockan tre igår, somnade vid fyra, gick upp vid halv sju.
Åkte till tävlingsplatsen i ett absolut icke bra tillstånd till att köra bil med transport.

Första klassen var han hur fin som helst, rev ett hinder (slarvapa).
Andra klassen kan dra åt helvete och likaså Calles hjärna.

Han klarade inte av att vänta så länge mellan klasserna och blev för trött, bajs.
Nästa gång ska jag hoppa 30cm (90) och 40cm (1meter) för att få upp hans självförtroende.

Typ första gången som jag inte är sur på mig själv, för jag kom helt perfekt på varje
hinder och red för en gångs skull ganska bra. Blir så trött på hästar ibland, deras hjärnor
kan inte vara större än en flygskit, helt seriöst. Tack för mig, hej.



Gammal bild, och dör seriöst av både skratt och gråt när jag tänker på hur mycket jag
och min väninna ida har gjort bort oss det senaste dygnet. Tar det annan gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0