hem och landa

herrrregud vad jag stressar just nu, det är inte bra. Alltid när jag stressar glömmer jag bort att äta, och då får jag huvudvärk vilket i sin tur leder till migrän. Har inte fått det än men känner att jag måste lugna ner mig lite snart.
 
Nu har jag varit på citygross och jobbat i två dagar, fint! Det har varit jättekul och gruppen där är så jäkla härlig.
Man får sig några skratt om dagen så jag kommer antagligen bli riktigt gammal. Gött.
 
Jag kom precis innanför dörren, så nu ska jag bara byta om till stallkläder och sticka till Mirran! rider ut en sväng, ska se hur banan är men tror den är helt okej nu, isågfall ska jag rida lite mer seriöst för imorgon är det "hopp"träning.
När jag kommer hem från stallet ska jag och mammi baka inför släktkalaset som är på söndag, och sen ska jag till jonas men blir lite senare.. Blir bara lite fredagsmys för sen ska jag upp och jobba imorgon igen, kul........................
 
 
 
bild på mitt och Calles bästa minne, när det gick skitbra efter en jobbig period för oss båda.
Saknar honom så att jag dör. Måste hälsa på honom snart, jag hatar mig själv för att jag inte hinner med det.

Kommentarer
Postat av: lj

Kul att du uppdaterar, gillar din blogg när du gör det ;)
Undrar var någonstans du har din häst? Typ nåt inackorderingsstall eller?

2012-11-05 @ 13:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0