finalllyyyyyyyy

Äntligen är jag med häst igen! så jävla underbarto. Nu är mitt liv så gott som perfekt, tjoho.
Har världens bästa pojkvän, världens finaste vänner, och nu en superfin liten unghäst!
 
French Miracle - 07 , French Buffert xx - Opius.
164cm i manken, men tror hon är högre, känns sjukt mycket större än lilla Calle så hon lär ju bli närmare 170 tror jag, men det är bara bra för tyckte Calle var lite för liten. Jag har bara denna hästen på foder, och hon är till salu så det kan hända att hon åker jättesnart, eller så får jag ha kvar henne ett tag vilket jag hoppas på.
 
Hade jag varit rik skulle jag köpt henne men det går inte riktigt ihop sig när jag fortfarande står som ägare på Carl-Jan. Får helt enkelt se vad som händer med allt, men just nu känns det toppen med tanke på att hon är så sjukt snäll också, okomplicerad på alla sätt! Hon har aldrig varit hemifrån någonsin innan + att hon haft ett föl och är inte speciellt mycket riden, trots det så är hon den snällaste hästen jag haft, det är skönt.
 
Unghästar är så jävla mysiga, speciella på något sätt. Hon ser verkligen ut som en liten bebis, pluttenuttttt, hon kommer bli bortskämd hähähä.
 
Calle trivs fint med sin fodervärd i alla fall, jag var och klippte bort hans nallepäls för några dagar sedan och han var en pain in the ass, han är speciell den där hästen alltså, men fan vad jag saknar honom. Måste hälsa på honom snart igen och pussa sönder hans mule. Ska bara se till att inte bli nockad som jag blivit sjutusen gånger innan, ändå fortsätter jag pussa på den. Konstigt.
 
Min lilla låneheeeszzztt:
 
 
 
 
 
inte jag som rider på filmen.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Göttans juuuh!!!!

2012-10-24 @ 15:32:46
URL: http://www.dressyrnissen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0