nya jobb

Hejhopp vad jag inte har kunnat hålla det jag lovade. Betyder alltså att jag måste dö nu, kul :)

Men jag har faktiskt börjat på ett nytt jobb så det tar upp mycket av tiden, man hinner inte mycket mer än att jobba och åka till hästen. Och jag spenderar faktiskt hällre tid hos min pojkvän än hos min dator, även om endel av er nolifers är tillsammans med just era datorer.

Allt går i alla fall finfint med Mirran och hon sköter sig super. Hon har lyckats bli sparkad hit och dit i hagen, men nu är det fred mellan hästarna och dom börjar acceptera mobboffret. Hon är iaf inte svullen i benet/knäet längre så nu ska jag börja rida på riktigt, äntligen! i helgen är en hoppträning tillsammans med Ida och hennes polle inbokad. Jag ska alltså också ha med mig en häst (mirran), jag ska inte dit ensam.

Nu kommer snart mormor och min älskade syster hit. Ni kanske undrar varför jag överdrev och skrev älskade (även om jag faktiskt gör det) men det är för att hon fyller 21 idag! Grattis till världens finaste syster, du är bäst och ja, jag älskar dig. <3



 
bilden har ju över huvudtaget inte ett piss med texten att göra eftersom det är jag och snark på den,
men i lördags var vi på maskerad hos just denna människa. Det var extremt roligt, men hade varit så roligt att jag avlidit om jag inte haft världens kramp i magen så fick åka hem tidigt.. Kanske lika bra det så att man lever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0