wooooh

Nu börjar det hända saker! Jag har varit helt jävla efterbliven med min uppdatering men jag tänkte börja blogga på riktigt nu igen, behövde nog en lång paus.

Calle är utlämnad på foder, kontraktet skrevs för ca en vecka sedan. En tjej i närheten ska ha honom, först ett halvår sen får vi se. Jag har också en ny liten sötnos på gång men det är ingenting bestämt än så jag vill inte skriva mer om det riktigt än, men jag ska uppdatera bra som fan och ni ska få följa mig och min blivande häst, jag lovar!

Så, vi hörs snart.. Denna gången lovar jag er med mitt liv, puss på stjärten.

 
calle och hans extramatte! Han har det super och blir minst lika bortskämd som han blev hos mig.
Ska hälsa på honom på söndag och hjäla henne att klippa Calle fluff.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0